Villa AdriaStar · Mali Rat · Omiš
Hvad vores gæster siger om Villa AdriaStar
Hvis du leder efter den mest luksuriøse villa i Dugi Rat og omegn, er dette stedet. Vi opholdt os der i 7 dage i juni, og alt – fra ejerne til renlighed og standarder – var upåklageligt. Ejeren Alen kommunikerede fremragende på engelsk og imødekom individuelle ønsker, hvilket ikke altid er en selvfølge. Selv depositummet var korrekt dokumenteret. Hvert værelse var som nyt ved ankomsten og pletfrit rent. Der er masser af plads, og man kan vælge mellem værelser med køkken og havudsigt eller værelser med køkken og direkte adgang til poolen gennem vinduet. Selvfølgelig brugte vi den perfekt fungerende grill den første dag. Beliggenheden er perfekt – kun 3 minutters gang til stranden, hvor man kan gå langs promenaden forbi hyggelige små barer og en pizzeria. Der var også få søpindsvin. Køkkenet er udstyret med alt, hvad du har brug for. Vi spillede endda musik til kl. 2 om natten uden at forstyrre naboerne – alt var meget stille. Kigger man bagud, kunne man se episke bjerge. En super beliggenhed! Der var tre parkeringspladser med rigeligt plads. Myg var ikke et problem – der var ingen. Poolen var absolut tilstrækkelig og det var sjovt at hoppe i den eller nyde solnedgangen fra taget. Med en lejebil kan du være tilbage i Split efter 30 minutters kørsel langs kysten. Alt i alt ville vi gerne vende tilbage, da forholdet mellem pris og kvalitet var perfekt. Mange tak for den fantastiske ferie!
Vi kommer helt sikkert tilbage! Værterne er meget imødekommende og altid klar til at hjælpe med alt. Vi er meget glade – villaen er meget komfortabel, har en stor terrasse med en smuk udsigt og har alt, hvad man behøver til en perfekt ferie.
Vi lejede en båd, og Adria Star var endnu bedre end forventet. Derefter kontaktede jeg jer for hjælp med rejsen. Vi fik hjælp til booking af taxa og en bådudflugt. Så SUPER, alle var tilfredse! 😎💯
Izgledalo je sjajno na slikama i bilo je jednako lijepo i u stvarnosti. Villa Adriastar bila je dobro opremljena, čista i svježa.
Lako vas je kontaktirati i usluga je jako dobra ako vas nazovete. Zadovoljan sam sa svime. Dobio sam dobru pomoć oko rezervacije, transfer je bio odličan, smještaj fantastičan. S nama su bila i naša djeca od 26 do 30 godina. Svi su jako zadovoljni.
Hvad vores gæster siger om Villa AdriaStar